Informácie o stave objednávky

Informácie o stave vašej objednávky ziskáte na telefónnom čísle:

0948 818 488 (Pon - Pia: 08:30 - 16.30)


Taktiež ich môžete získať vo svojom užívateľskom konte, v sekcii "Moje objednávky".


Online sledovanie vašej zásielky prostredníctvom dopravných spoločností:

  1. Online stav balíka - Slovenská pošta
    1. Kliknite na webovú stránku www.posta.sk
    2. Následne zadajte číslo balíka, ktoré ste obrdžali v emaily alebo sms správe (nie číslo objednávky)
  2. Online stav balíka - Kuriér GEISS
    1. Kliknite na webovú stránku https://www.baliky.sk/sledovanie-balika/
    2. Následne zadajte číslo balíka, ktoré ste obrdžali v emaily alebo sms správe (nie číslo objednávky)
  3. Online stav balíka - Zásielkovňa
    1. Kliknite na webovú stránku www.zasielkovna.sk
    2. Následne zadajte číslo balíka, ktoré ste obrdžali v emaily alebo sms správe (nie číslo objednávky)

Čas odoslania a rýchlosť dodania:

  • Ak je tovar skladom a objednávka je realizovaná do 14.00, tak je zabalený a zaslaný zvyčajne do 24-48h.
  • O stave objednávky Vás bdueme informovať emailo a SMS správou.
  • Štandardný čas dodania zásielky je 1-5 pracovných dní, ak je tovar skladom. Ak je tovar na sklade mimo Slovenskú republiku čas dodania je do 14 dní, konkrétny čas doručenia Vám vždy dáme vedieť po vytvorení objednávky. V prípade produktov na objednávku nás vopred kontaktujte, poprípade Vám po vytvorení dáme vedieť ťi je možné tovar objednať a kedy by bol dostupný.
  • V prípade akejkoľvek neočakávanej situácie ohľadom dodania produktu nás ihneď kontaktujte.

Spôsob dopravy Slovenská pošta - Expres kuriér

Doba dodania do 24h (po doručení objednávky od www.svetlovo.sk)

  • Slovenská pošta po obdržaní zásielky automaticky posiela SMS správu s informáciu ohľadom dodania balíka na tel. číslo, ktoré ste uviedli pri objednaní tovaru.
  • Dnes Vám kuriér SP doručí zásielku (číslo vášho balíka) s dobierkou SUMA EUR na adresu (adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke). Ak nebudete na adrese, kontaktujte 0915918436.

Ak sa nepodarí zásielku doručiť tak adresát dostane automaticky SMS

  • Dobrý deň, dnes Vám bola zásielka (číslo vášho balíka) s dobierkou SUMA EUR uložená na pošte (adresa pošty - kde spadá adresa, ktorú ste uviedli pri objednávke). Môžete si ju vyzdvihnúť počas 18 kalendárnych dní v čase otváracích hodín.
  • Všetky zmluvné balíky sú doručované kuriérom, adresát dostane v deň doručovania SMS správu s tel.číslom kuriéra o tom, že zásielka mu bude doručovaná. V mnohých prípadoch adresáti kontaktujú kuriéra a spresnia si čas a miesto doručenia zásielky. 

Spôsob dopravy kuriérska spoločnosť GEISS

Doba dodania 1-2 pracovné dni (po doručení objednávky od www.svetlovo.sk)

  • Kuriérska spoločnosť GLS Vám pošle 2 SMS správy. Prvá bude v moment doručenia balíka do depa a druhá správa Vás bude informovať o termíne doručenia, ktorý je v 3 hodinovom časovom intervale. V prípade, že Vám časový interval nebude vyhovovať, môžete zavolať na dané tel. číslo, z ktorého Vám SMS prišla a termín si priamo upraviť s kuriérom, ktorý Vám následne balík doručí priamo do vašich rúk.

Ako postupovať ak Vám balík neprišiel do dvoch pracovných dní?

  • V prípade, že zásielka nebola doručená aj po obdržaní informatívnej SMS, kontaktujte prosím priamo zákaznícku linku GEISS: 18181. Operátorovi nadiktujte číslo Vášho balíka a ten Vám následne poskytne všetky informácie, kde sa Váš balík nachádza a kedy Vám bude doručený.

Spôsob dopravy - osobný odber Zásielkovňa

Doba dodania 1 - 3 pracovné dni (po doručení objednávky od www.svetlovo.sk)

  • Akonáhle Zásielkovňa dostane váš balík, tak Vám pošle email s číslom balíka. Na základe toho viete sledovať cestu vášho balíka. Po doručení zásielky na výdajné miesto, ktoré ste si zvolili Vám následne pošľú SMS a emal s heslom, na základe ktorího si môžete balík vyzdvihnúť po dobu 7 dní.
  • Pokiaľ by ste balík nemôhli vyzdvihnúť cez týždeň, stačí poslať spätnú SMS, kde Vám prišlo heslo k balíku a Zásielkovňa Vám lehotu na prevzatie balíka zdarma predĺži na 21 dní.
  • Doručený tovar si môžete priamo na výdajnom mieste rozbaliť a prípadne vrátiť späť, ak sa vám z nejakého dôvodu nebude pozdávať.

V prípade, že ste si vybrali službu Osobný odber na adrese Oľdza 106, Oľdza 930 39:

  • Akonáhle bude tovar pripravený pošleme Vám email a SMS správu s informáciami, kedy bude môžné balík vyzdvihnúť. Pri tomto type dopravy vieme byť naozaj flexibilný a prispôsobiť Vám čas prevzatia balíku.